午餐時段

*N 年前發生的事*

阿叔: 今日有冇星洲炒米呀?
女服務員: 有
阿叔:要個星洲炒米同凍奶茶
*女服務員寫單,之後放在桌上*
阿叔:做乜咁貴架?午餐唔係$24咩?
女服務員:星洲炒米唔係午餐

阿叔:你老母,我問你有冇星洲炒米你又話有,而家又話唔

係餐,你玩野呀?

女服務員:你問我有冇星洲炒米,唔係問我午餐有冇星洲炒
米喎‧我當然係答你有啦‧
阿叔:(又爆粗)尋日都有,你而家話冇,你呃我呀?

女服務員:如果我午餐日日都一樣你都唔會來啦,係唔係呀
?
*阿叔呆咗一陣‧全部人都忍唔住笑*
阿叔:吖,你老母 ~!@#$%^xzy%&* (繼續爆粗)

*故事中的女服務員,其實係老板娘個女,不過我唔會 tag 佢的 :p *

Leave a Reply

